De retourkosten zijn afhankelijk van het gewicht van je pakket en zijn voor je eigen rekening.
Let op: voor Nederland zijn de standaard retourkosten €6,95.
De standaard retourkosten voor België, Duitsland & Luxemburg zijn €10,-.
Ruilen & Retourneren
Bij ons heb je een afkoelingsperiode van 30 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor jouw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kun je gebruikmaken van het modelformulier of makkelijk retourneren in het portaal.
Voldoe je aan alle retourvoorwaarden? Dan kun je jouw pakket retourneren.
Stap 1. Ga naar je mail met de Track & Trace code en klik hier op. Lukt dit niet? Mail dan naar [email protected].
Stap 2. Je komt nu in onze verzend- & retourportaal. Rechtsonderin (op mobiel onderin) kun je een retourlabel downloaden, klik hier op.
Stap 3. Betaal de retourkosten en volg de verdere stappen in het portaal.
We streven ernaar om het bedrag van de geretourneerde artikelen binnen 14 dagen te crediteren op de manier waarmee betaald is. In het geval dat Klarna als betaalmethode is gebruikt, wordt het bedrag op je Klarna factuur aangepast of komt deze te vervallen (afhankelijk of de gehele bestelling retour komt).
Let op: heb je een serviesset gekocht en/of servies die als sets worden verkocht? Dan moet de gehele set en alle product(en) geretourneerd worden in de orginiele onbeschadigde verpakking(en).
Het is niet mogelijk om enkele producten te houden, dit maakt de set namelijk incompleet.
Wanneer de producten niet zijn gebruikt, beschadigd en/of kapot zijn geraakt mogen deze binnen 30 dagen na de bezorgdatum retour gestuurd worden. Check de retourvoorwaarden & zie hierboven ‘Hoe werkt het retourneren van een bestelling?’ voor verdere stappen.
Let op: heb je een serviesset gekocht en/of servies die als sets worden verkocht? Dan moet de gehele set en alle product(en) geretourneerd worden in de orginiele onbeschadigde verpakking(en).
Het is niet mogelijk om enkele producten te houden, dit maakt de set namelijk incompleet.
Je hebt 30 dagen (vanaf de bezorgdatum) de tijd om je product(en) te retourneren. Houdt er wel rekening mee dat de retourkosten afhankelijk zijn van het gewicht van je retourzending en dat deze voor je eigen rekening zijn.
Op onze producten heb je een half jaar garantie. Mocht een product kapot zijn moet je dit binnen 24 uur na levering melden. Dit kun je doen door te mailen naar: [email protected] en vermeld hierbij ook je bestelnummer. Wij nemen dan contact met je op over de verdere afhandeling.
Indien je product(en) beschadigd, verkeerd of kapot geleverd zijn, onze oprechte excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Graag vragen wij je om een aantal foto’s te mailen naar [email protected] onder vermelding van je bestelnummer. Meldt het gebrek binnen 24 uur na levering. Wij nemen dan contact met je op over de verdere afhandeling.
Ruilen is helaas niet mogelijk. Indien je voldoet aan de retourvoorwaarden, dan kun je jouw bestelling retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.